تبلیغات
تیم بازی های اینترنتی رومـزخان - نکات آموزشی ورژن جدید جنگ خان ها 5.5
تیم بازی های اینترنتی رومـزخان
وبلاگی برای همه بازیکنان جنگ خان ها ، تانک آنلاین، کلش اف کلنز




نکات آموزشی ورژن جدید جنگ خان ها 5.5



درادامه


 

  1.        I.          ویژگی های جدید 

 

  1. 1.      معادن در نقشه

از این به بعد، بازیکنان قادر خواهند بود تا اهداف موجود در نقشه را تسخیر و مورد استفاده قرار دهند. این اهداف شامل معادن منابع و سکه خواهند بود.بازیکنان قادر خواهند بود از این معادن انواع منابع و یا حتی سکه بدست آورند. برای استفاده از این معادن ابتدا باید آنها را تسخیر کرد و بعد از تسخیر نیز می توان ارتش را در آنجا قرار داد تا از آن در برابر دشمنان محافظت کنند.

  1. 2.      شوالیه در اردوگاه

شوالیه را می توان به همراه ارتش به اردوگاه فرستاد تا فرماندهی نیروها را انجام دهد. بازیکنان برای این کار باید شوالیه را همراه مارشی که اردوگاه را برپا می کند، ارسال کنند. بعد از آن می توان شوالیه را به دیگر اردوگاه ها فرستاد یا اینکه در همان جا بامند تا از آن محافظت کند. شوالیه را می توان بدون فراخوانی کل ارتش و اردوگاه بازگرداند.

  1. 3.      نام نویسی جدید

هنگامی که بازیکنی ثبت نام می کند، موقعیت وی در نقشه براساس کشوری که وی در آن است، تعیین می شود. با این شیوه، یک جامعه بزرگ پدید خواهد آمد که افرادی که از یک کشور هستند، در نقشه موقعیت نزدیک به هم خواهند داشت.

  1. 4.      چت

از این به بعد بازی چت روم خواهد داشت که شامل سه حالت متفاوت خواهد بود. یک چت روم برای کل دنیا، یک چت روم برای قبیله و چت روم سوم برای بازیکنان از یک کشور خاص.

  1. 5.      گزارش نبرد جدید

در نسخه جدید، پیامی که کاربران برای نبرد دریافت می کنند شامل خلاصه نتیجه نبرد خواهد بود. این پیام تعداد نیروهای باقی مانده بعد از نبرد را نشان خواهد داد. همچنین مقدار تجربه دریافتی هر دو طرف نبرد و منابع غارت شده نیز نمایش داده خواهد شد.

  1. 6.      نوار پایینی

در پایین صفحات یک نوار شامل اطلاعات مفید قرار داده خواهد شد. در اینجا می توانید لیست تب ها و اطلاعات نمایش داده شده را ببینید:

  • صف ساخت
  • لیست اردوگاه ها
  • صف ارتقا
  • صف ساخت نیروها در سربازخانه
  • صف ساخت نیرد در اصطبل
  • صف ساخت نیروها در کارگاه
  • صف ساخت نیرو در قصر
  • منوی نوآموز
  • منوی چت کشور
  • چت قبیله
  • چت عمومی

 

 

  1.     II.            تغییرات در بازی

 

  1. 1.      سطح بازیکن 

بالاترین سطح بازیکن از 36 به 40 تغییر کرده است. البته امتیاز مهارت ها نیز به شیوه متفاوتی داده خواد شد. تعداد کل امتیاز مهارت ها در سطح 40 برابر 48 خواهد بود.

  1. 2.      بازسازی وفاداری و تاثیر نجیب زاده براساس سطح قصر 

در زیر جدول بازسازی وفاداری براساس سطح قصر را مشاهده می کنید:

سطح قصر

مقدار قدیمی

مقدار جدید

125 per hour

125 per hour

1

300 per hour

250 per hour

2

450 per hour

375 per hour

3

600 per hour

500 per hour

4

600 per hour

625 per hour

 

جدول تاثیر قصر و  نجیب زاده براساس سطح قصر.

سطح قصر

مقدار قدیمی تاثیر

وفاداری کاسته شده برای هر نجیب زاده (قدیمی)

مقدار تاثیر جدید

وفاداری کاسته شده برای هر نجیب زاده (جدید)

100%

300 - 600

100%

300 - 600

1

75%

225 - 450

80%

240 - 480

2

50%

150 - 300

60%

180 - 360

3

25%

75 - 150

40%

120 - 320

4

25%

75 - 150

20%

60 - 120

 

  1. 3.      تغییرات ارتقا نجیب زاده و یگان های هر قوم 
  • ارتقاهای مخصوص هر قوم

از این پس یگان های خاص 10 ارتقا برای حمله و 10 ارتقا برای دفاع خواهند داشت. هر سطح ارتقا 5 درصد جایزه برای آن نوع ارتقا در پی خواهد داشت.

بعد از اینکه بازیکن ارتقا حمله و دفاع را به سطح 10 برساند، می تواند ارتقا   " veteran" را  انجام دهد.  امتیاز بدست آمده از این ارتقا مانند بقیه ارتقاها نخواهد بود (5 در صد برای حمله و دفاع) بلکه برابر امتیازی که سومین سطح ارتقا می دهد، خواهد بود.

  • ·         ارتقا نجیب زاده ها

از این پس نجیب زاده ها قابل ارتقا خواهند بود. نجیب زاده دارای 10 ارتقا دفاع و حمله خواهد بود. هر سطح ارتقا دفاع 10 درصد به سلامت یگان اضافه خواهد کرد و هر سطح ارتقا حمله 10 در صد به حمله این یگان امتیاز خواهد داد. بعد از ارتقا هر دو نوع به سطح 10 می توانید از ارتقا " Veteran" استفاده کنید.  بازیکن باید نوع این ارتقا (حمله یا دفاع) را انتخاب کند.

  1. 4.      آهنگری  و معادن بدون کارگر 

از این پس کاربران قادر نخواهند بود تا جمعیت ازاد را در معادن و آهنگری به عنوان کارگر قرار دهند.

معادن طوری کار خواهند کرد که تعداد کارگران آن بیشترین مقدار ممکن باشد.

آهنگری زمان ارتقا را 1.5% در ازای هر سطح از این ساختمان کاهش خواهد داد.

  1. 5.      پایتخت ثابت 

از این پس بازیکنان قادر به تغییر پایتخت خود نخواهند بود.

 

  1. 6.      حذف مارش پاک سازی 

مارش پاکسازی در ورژن 5.5 در دسترس نخواهد بود.

  1. 7.      تغییر صف ارتقا 

بازیکنان قادر خواهند تا 2 ارتقا را بدون دارا بودن VIP  در صف قرار دهند. در صورتی بازیکن دارای اشتراک VIP باشد، این مقدار به 4 ارتقا افزایش پیدا خواهد کرد.

  1. 8.      تغییر در بازگردانی منابع مصرف شده 

هرگاه یکی از مواردی که در زیر لیست شده اند، قبل از اتمام به درخواست بازیکن لغو شوند، تنها 50% منابع مصرف شده بازگردانده می شود.

  • ساخت ساختمان ها
  • ارتقا
  • تربیت نیروها

 

  1. 9.      حذف رویداد تصادفی 

رویداد تصادفی از بازی حذف خواهد شد.

10.  تغییر در غارت منابع بعد از نبرد موفقیت آمیز 

اگر مهاجم برنده نبرد باشد، وی قادر خواهد بود تا حداکثر 50% منابع موجود را غارت کند. در صورت وجود پناهگاه، این اتفاق می افتد:

اگر بازیکن 1600 واحد از منابع داشته باشد، و ظرفیت پناهگاه برابر با 1000 باشد، مهاجم 300 واحد منابع بدست خواهد آورد.

0.5 * (1600 – 1000) = 300

11.  تغییر در عملکرد درمانگاه 

بعد از هر نبرد، 25% جمعیت از دست رفته در درمانگاه قابل بازیابی است. افزایش سطح درمانگاه توانایی درمانگاه برای درمان افراد مجروح را افزایش می دهد. جمعیت مجروح با سرعت 6 نفر در دقیقه درمان می شوند.

 هر یگانی که درمان می شود، 10% هزینه آموزش آن یگان هزینه خواهد داشت. با لغو درمان یگان ها، 50% منابع مصرف شده برگردانده می شود. بازیکنان قادر خواهند بود روند درمان سربازان مجروح را فورا تمام کنند ولی این کار در ازای هر 10 دقیقه یک سکه هزینه خواهد داشت.

در ضمن درمانگاه برخلاف ورژن های قبلی 20 سطح خواهد داشت.

12.  تغییرات اقوام 

1. روس ها:

حذف قابلیت تخریب ساختمان ها زیر سطح 5 (برای مثال قصر).

حذف توانایی بیشتر در تخریب ساختمان ها. از این پس این قوم نیز مانند دیگر اقوام حداکثر 50% شانس تخریب خواهد داشت.

2. پارس ها:

مقدار جدید امتیاز این قوم برابر  با 70% خواهد بود که بعد از ارتقا خاص این مقدار برابر با 80%  می شود.

 

3. ژاپن:

امتیاز یگان خاص بعد از هر راند (نه آخر نبرد) براساس تعداد یگان های خاص باقی مانده محاسبه می شود.

این قوم با Iberians  جایگزین می شود. تمامی امتیازات یکسان خواهد بود.

یگان خاص این قوم نیز Falcata rider خواهد بود. امتیازات مانند قبل خواهد بود به جز مواردی که در بالا ذکر شد.

 

 4.  بیزانس:

امتیاز یگان خاص در اول بازی محاصبه خواهد شد.

مقدار جدید امتیاز برابر 30% به مهارت آموزش خواهد بود و زمانی که ارتقا خاص تکمیل شود این مقدار به 35% افزایش می یابد.

 

5. گوت ها:

مقدار جدید امتیاز به مهارت سوارکاری برابر 50% خواهد بود که در صورت تکمیل ارتقا خاص تا 60% نیز افزایش می یابد.

 

6. بلغارها:

هر یگان خاص 0.2% به مهارت درمان امتیاز خواهد. این مقدار برای ورژن های قبلی 0.1% بود.

حداکثر مقدار امتیاز به مهارت درمان نیر 18% خواهد بود که با تکمیل ارتقا خاص این مقدار به 22% خواهد رسید.

 

7. بریتانیا:

حداکثر مقدار امتیاز به مهارت رهبری 40% خواهد بود که با تکمیل ارتقا خاص این مقدار به 45% افزایش پیدا خواهد کرد.

 

13.  تغییر وضعیت یگان ها 

در اینجا می توانید لیست تغییرات یگان ها را مشاهده کنید:

توجه کنید که تنها در مواردی تغییر ایجاد شده است که مقدار قدیمی در داخل پرانتز نمایش داده شده باشد.

 

1. نیزه دار

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        20

قدرت حمله در برابر سواره نظام      60 (مقدار قدیمی:70)

قدرت حمله در برابر کمانداران         40

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    10

قدرت در برابر سلاح محاصره           20

جان                                           40 (was 60)

برد                                            2

 

 

2. گرزدار

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        20

قدرت حمله در برابر سواره نظام      60 (مقدار قدیمی:70)

قدرت حمله در برابر کمانداران         20

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    10

قدرت در برابر سلاح محاصره           70

جان                                           60(مقدار قدیمی:80)

برد                                            1

 

3. کماندار با کمان کوتاه

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        60(مقدار قدیمی:30)

قدرت حمله در برابر سواره نظام      20(مقدار قدیمی:10)

قدرت حمله در برابر کمانداران         10(مقدار قدیمی:30)

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    20

قدرت در برابر سلاح محاصره           40(مقدار قدیمی:30)

جان                                           40(مقدار قدیمی:30)

برد                                            3

 

منابع مورد نیاز :

 

طلا:                                          25(مقدار قدیمی:15)

آهن:                                         35(مقدار قدیمی:10)

چوب:                                        35(مقدار قدیمی:20)

غذا:                                          20(مقدار قدیمی:10)

 

 

4. سواره نظام سبک

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        180(مقدار قدیمی:150)

قدرت حمله در برابر سواره نظام      100

قدرت حمله در برابر کمانداران         200

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    0

قدرت در برابر سلاح محاصره           150

جان                                           30(مقدار قدیمی:300)

برد                                            1

 

5. سوار کماندار

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        180(مقدار قدیمی:120)

قدرت حمله در برابر سواره نظام      220 (مقدار قدیمی:160)

قدرت حمله در برابر کمانداران         200(مقدار قدیمی:140)

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    70

قدرت در برابر سلاح محاصره           180 (مقدار قدیمی:120)

جان                                           180 (مقدار قدیمی:160)

برد                                            4

 

 

 

6. شمشیر زن

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        35

قدرت حمله در برابر سواره نظام      35

قدرت حمله در برابر کمانداران         35

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    10

قدرت در برابر سلاح محاصره           35

جان                                           80(مقدار قدیمی:100)

برد                                            1

 

7.  تبرزن

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        70

قدرت حمله در برابر سواره نظام      20

قدرت حمله در برابر کمانداران         70

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    10

قدرت در برابر سلاح محاصره           35

جان                                           70(مقدار قدیمی:80)

برد                                            1

 

یگان های خاص:

1. برج محاصره 

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        320(مقدار قدیمی:450)

قدرت حمله در برابر سواره نظام      280(مقدار قدیمی:350)

قدرت حمله در برابر کمانداران         300 (مقدار قدیمی:450)

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    100

قدرت در برابر سلاح محاصره           250

جان                                           500

برد                                            5

 

2. گارد چنگیز خان 

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        300 (مقدار قدیمی:450)

قدرت حمله در برابر سواره نظام      220 (مقدار قدیمی:350)

قدرت حمله در برابر کمانداران          250(مقدار قدیمی:400)

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    10

قدرت در برابر سلاح محاصره           320(مقدار قدیمی:500)

جان                                           500

برد                                            1

 

3. سامورایی ( این یگان اکنون Falcata Rider نام دارد)

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        100 (مقدار قدیمی:400)

قدرت حمله در برابر سواره نظام      100 (مقدار قدیمی:300)

قدرت حمله در برابر کمانداران         100 (مقدار قدیمی:400)

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    10

قدرت در برابر سلاح محاصره           100 (مقدار قدیمی:450)

جان                                           500

برد                                            1

جمعیت:                                    10 (مقدار قدیمی:5)

جمعیت تبدیل شده با 1 یگان                      10 (مقدار قدیمی:20)

حداکثر جمعیت تبدیل شده در هر راند 600 (یا حداکثر برابر 20% جمعیت تلفات دشمن ) است. بعد از تکمیل ارتقا خاص این مقدار برابر با 800 (برای هر راند) خواهد بود. (قبلا براساس نبرد بود)

4. راهب 

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        300 (مقدار قدیمی:200)

قدرت حمله در برابر سواره نظام      70 (مقدار قدیمی:30)

قدرت حمله در برابر کمانداران         70 (مقدار قدیمی:60)

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    10

قدرت در برابر سلاح محاصره           150 (مقدار قدیمی:60)

جان                                           240 (مقدار قدیمی:80)

برد                                            4 (مقدار قدیمی:3)

جمعیت:                                                 4 (مقدار قدیمی:2)

یگان خاص " راهب" از مدافع و کماندار امتیاز دریافت می کند.

5. کشیش تارانگا 

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        100

قدرت حمله در برابر سواره نظام      100

قدرت حمله در برابر کمانداران         100

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    10

قدرت در برابر سلاح محاصره           100

سلامت:                                                 500

برد:                                           1

جمعیت:                                     6 (مقدار قدیمی:10)

 

6. ارباب جنگ 

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        450 (مقدار قدیمی:500)

قدرت حمله در برابر سواره نظام      320 (مقدار قدیمی:250)

قدرت حمله در برابر کمانداران         200 (مقدار قدیمی:500)

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    100

قدرت در برابر سلاح محاصره           250 (مقدار قدیمی:500)

جان                                           600

برد                                            1

جمعیت:                                                 6 (مقدار قدیمی:10)

 

7. نجیب زاده

قدرت حمله در برابر پیاده نظام        2000 (مقدار قدیمی:500)

قدرت حمله در برابر سواره نظام      2000 (مقدار قدیمی:500)

قدرت حمله در برابر کمانداران         2000 (مقدار قدیمی:500)

قدرت حمله در برابر ساختمان ها    200 (مقدار قدیمی:10)

قدرت در برابر سلاح محاصره           2000 (مقدار قدیمی:500)

جان                                           2000 (مقدار قدیمی:1000)

برد                                            1

 

 

 

 

14.  تغییرات مهارت ها 

1. مهارت طبیب

1.1. تغییرات در درصد امتیاز مهارت:

سطح کارآموز تا 5%

سطح پیشرفته تا 10%

سطح استاد تا 15%

 

2. مهارت رهبری

این مهارت تاثیر بیشتری خواهد داشت.

15.  حذف سایت های رای گیری 

سایت های رای گیری  و جوایز مربوط به آنها حذف خواهند شد.

16.   حذف دریافت منابع با لینک نوآموز 

در صورتی که روی لینک نو آموز بازیکنی کلیک شود، وی هیچ گونه منابعی دریافت نخواهد کرد.

17.  عدم تولید منابع در قلعه های غیرفعال 

معادن قلعه هایی که غیرفعال هستند، تولید منابع را متوقف خواهند کرد.

  1.  III.            گزینه های پرداخت جدید 

 

  1. ساختمان/ارتقا/ارتش فوری

 

ساخت فوری ساختمان:

شما زمانی که در ساختمان در حال ساخت در صف ساخت دارید، می توانید از گزینه "تکیل ساخت" استفاده کنید. با استفاده از این گزینه قادر خواهید بود تا فرایند ساخت را فورا به اتمام برسانید. هزینه استفاده از این گزینه 3 سکه برای هر 10 دقیقه زمان باقی مانده از ساخت خواهد بود.

 

 

تکمیل فوری ارتقا

زمانی که در حال ارتقا یگان های خود هستید، گزینه "تکمیل ارتقا" در دسترس خواهد بود. با استفاده از این گزینه فرآیند ارتقا مورا تمام می شود. هزینه استفاده از این گزینه 3 سکه برای هر 10 دقیقه زمان باقی مانده خواهد بود.

 

آموزش فوری ارتش

زمانی که در حال آموزش یگان های خود هستید، می توانید از گزینه "تکمیل آرتش" استفاده کنید. این گزینه امکان آموزش فوری یگان ها را فراهم می کند. هزینه استفاده از این گزینه 2 سکه برای هر 10 دقیقه زمان باقی مانده خواهد بود.

 

  1. 2.      محرک تولید

این گزینه جایگزین "خرید منابع" خواهد شد. با استفاده از این قابلیت می توانید منابع حاصل از معادن خود را 25% و به مدت 5 روز افزایش دهید.

برای فعال سازی این گزینه برای یک نوع معدن 100 سکه و برای فعال سازی آن برای تمامی منابع 300 سکه هزینه خواهد داشت.

فعال سازی این قابلیت تنها یک قلعه را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به بقیه قلعه ها هیچ گونه تاثیری نخواهد داشت.

 

  1. 3.      تغییرات مراسم

مراسمات دچار تغییر و تحول شده اند.بازیکنانی که دارای اشتراک VIP نیستند، می توانند 3 بار مراسم (در 24 ساعت) اجرا کنند. این مقدار برای بازیکنان VIP برابر با 5 بار در روز خواهد بود.

 

  1.    IV.            تغییرات در گزینه های پرداخت

 

  1. موارد حذف شده

در اینجا می توانید لیست ویژگی ها و قابلیت های حذف شده را مشاهده کنید:

  • خرید منابع
  • خرید منابع دوم
  • تحریک مارش پاکسازی
  • تحریک ظرفیت حمل
  • تحریک محاصره
  • تحریک جاسوسی
  • استخدام جمعیت
  • پیام عمومی
  • اشتراک برج
  • Scholarship
  • تغییر پایتخت
  • خرید گزارش نبرد

این موارد در ورژن 5.5 بازی در دسترس نخواهند بود.

  1. توقف حالت بی کاری در 48 ساعت اولیه

از این پس توقف حالت بی کاری و خارج شدن از این حالت به جای 100 سکه، 200 سکه هزینه خواهد داشت.

  1. تغییر در افزایش وفاداری

این گزینه به بازیکنان این امکان را خواهد داد تا با پرداخت سکه سرعت بازسازی وفاداری را افزایش دهند. مقدار افزایش بستگی به مقدار سکه ای که بازیکن هزینه می کند، خواهد داشت. در اینجا می توانید لیست هزینه و مقدار افزایش وفاداری را مشاهده کنید:

+100 وفاداری در ساعت در ازای 30 سکه

+200 وفاداری در ساعت در ازای 50 سکه

+300 وفاداری در ساعت در ازای 70 سکه

 




امیدوارم لذت برده باشید.

وبلاگی برای همه بازیکنان جنگ خان ها

تقادات ،پیشنهادات و آموزش های خود را برای بهبود وبلاگ با ما در میان بگذارید.

حق کپی بردای با ذکر نام سایت قبیله رومزخان مجاز میباشد.

www.roomezkhan.mihanblog.com






نوع مطلب : آموزش بازی جنگ خان ها، 
برچسب ها : آموزش بازی جنگ خان ها ورژن 5.5،
لینک های مرتبط :

جمعه 10 خرداد 1392 :: نویسنده : محمد
جمعه 18 مرداد 1392 02:11 ق.ظ
بدون پاکسازی پس منابع از کحا بیاریم؟ دیگه بدون
سکه نمیشه بازی کرد.واقعا مسخرس
بای خانوارز
چهارشنبه 29 خرداد 1392 12:29 ب.ظ
تا میایم به یه ورزن عادت کنیم میرن یه ورزن جدید میسازن مگه ورزن قبلی چه مشکلی داشت دیگه خانوارز حال نمیده میریم تراوین.
یکشنبه 26 خرداد 1392 05:19 ب.ظ
سلام من کاملان با این دوس گرامی موافقم اخه ای ن چیه که هروز یک دنیای جدید خیلی بی خود هست
چهارشنبه 22 خرداد 1392 01:20 ق.ظ
سلام
در ورژن 5 مثل اینکه راهنما وجود ندارد
لطفا بفرمایید من چگونه می توانم منابعی را که در معدن تصرفی خویش تولید می شود به قلعه ام منتقل کنم؟
شنبه 11 خرداد 1392 09:54 ب.ظ
دستت درد نکنه
خیلی ممنون
اما در کل اگه گزاشتند این بازی رو ترک کنیم هروز یه ورژن جدید اخه این چه وضیه...
به نظرم بازی داره به سمت ((جنگ نرم)) پیش میره
خوشم نیمد:(
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


درباره وبلاگ


این وبلاگ رسمی تیم رومزخان در بازی اینترنتی آنلاین است و بصورت تخصصی به بازی اینترنتی می پردازد جدیدترین خبر ها ،آموزش ها با همکاری بازیکنان ارائه میشود.درخواست تبلیغات پذیرفته نمیشود فقط سایت مرتبط به بازی های انلاین حق درخواست برای تبادل لینک دارند. از امگانات دقیق ای پی سیستم و زمان واقعی وبلاگ برای تایم ورود به بازی میتوانید استفاده کنید.

مدیر وبلاگ : محمد
نظرسنجی
به نظر شما بهترین بازیکن رومزخان کیست؟












آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی